det finns alltid nåt äkta att hålla fast vid

  
Äntligen fredag, inte för att jag kommer att vara ledig i helgen, men ikväll ska vi mysa till det med tacos och Idol! Har nu under morgonen hunnit med att äta frukost tillsammans med älsk, sen drog hon iväg till sjukhuset för att prata munhälsa med skolan och jag, Charlie och vovvarna drog ut och promenerade en stund. Charlie var mer eller mindre en sovande björn under hela promenaden.
 
Sen när vi kom in bestämde sig lilla fröken för att promt vakna och inte alls sova längre, så då blev det att läsa lite bok tills det blev tråkigt, sen såg vi på babblarna och sjöng en stund tills hon blev trött och somnade i bärselen igen. Och ja nu sitter jag här och mest väntar på att älsk ska komma hem. För då ska vi styra lite med en julklapp och sen som sagt är det ju fredagsmys som står på schemat!
 
Imorgon drar jag och jobbar ett 24 timmarspass och då ska vi iväg till vår fina huvudstad!
Hehe, snart har jag varit där så många gånger med jobben att jag hittar någorlunda bra där uppe.
 
 
 
 
Yesbox annars har jag inte så mycket annat att säga just nu. Vi kikar lite på både babysim, babysång och Öppna förskolan som vi tänkt börja gå på lite mer nu när hon har så många nyutvecklade förmågor och vill vara med på ett helt annat sätt än tidigare. Så det ska vi nog börja med efter nettans praktik. För den kommer nog ta upp ganska stora delar av tiden den kommande månaden. Men därefter får det nog bli att vi börjar göra lite med henne som stimulerar henne. det ser jag fram emot 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback