how much time will that buy me ♥

Uppe med tuppen idag!
Tycker dagarna går hur snabbt som helst nuförtiden, vet inte riktigt vart timmarna springer iväg. 
 
 
 
 
(bilder från i måndags.)
 
Idag tyckte visst Jonna att jag skulle gå upp i tid i alla fall, hon skrev ett sms imorse och smart som jag är har jag en blinkande lampa på när jag får något på mobilen, så den där lampan lyste upp hela rummet nu på morgonen och då vaknade jag, såklart! Lätt väckt som man är.  Men kände att det bara var bra, så jag får tid till allting som ska hinnas med under dagen.. Så tack Jonna! 
 
Sen körde jag henne till skolan och gick en promenad med hundarna, och nu när jag varit inne en stund och beställt lite paketer. Så sover fortfarande Nettan där inne i sovrummet 
 
Men idag ska hinnas med att fotografera en hel del, slå in paket och planera lite paketinköp, sen ska jag försöka hinna med att dammsuga, promenera med hundarna och sedan i eftermiddag blir det att åka på 2års-kalas!
Ska bli roligt. 
 
yesbox, som sagt Nettan kom hem under tisdagsmorgonen, för hon sov kvar på sjukhuset efter operationen. Då hon inte mådde så jätte bra. Sen igår va vi mest hemma och tog det lungt, på kvällen jobbade jag några timmar. Och nu är vi här idag och nu vet ni ju redan vad vi ska pyssla med här hemma. Nettan mår bra men har ont, vilket man nog kan förstå. 
 
Hoppas att ondheten försvinner innan helgen och absolut innan måndag nästa vecka!
Inte alls så långt kvar till ULLARED nu och herregud vad jag längtar! ( tror nog att vi alla gör det)
 
Ha det bra där ute!
och ta hand om varandra ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback