kolmården och en bra helg

   
  
  
   
  
Haft en jätte bra helg!!
 
Lördag.
Haft en hel dag tillsammans med Nettan, Charlie, Ämli, Henric, Emma, Pappa, Lotta och Otto på Kolmården.
Vilket har varit jätte trevligt. Vi har tittat på massor utav djur, sett på delfinshowen och sälshowen, åkt karusell, gått och gått lite till, ätit godheter och haft det allmänt kul bara. Trots att det spöregnade i slutet så var hela dagen en tia.
 
Så ännu en gång tack för en jätte bra dag
(Några bilder ovanför är tagna av Älsk och Lotta.)
 
Fredag.
Räknar bakåt i tiden istället.
Då kom lillasyster hit mitt i natten efter mycket strul med tågen hit. Vi hann inte med så mycket mer än att bara sova den dagen. Men på lördagmorgonen firade vi både mig och Charlie lite, så tusan tack för alla fantastiskt fina presenter. Du är bäst Har varit jätte kul att du varit här, vi får snart hälsa på i din nya lägenhet ;)
 
Blir alltid lika tomt efter att någon sovit över här. och imorgon är det tråkigt nog tillbaks till vardagen som gäller. Men snart snart får jag lite ledighet "bara" 11 dagar kvar nu. Åh vad jag längtar. Men det blir en kort vecka trots allt, är ju ledig fredag-söndag.
 
Och idag söndag har vi bara ätit frukost, skjutsat Ämli till tågstationen (håller tummarna för att du kommer fram i tid.) Lekt en stund i lekpark tillsammans med Jenny och barnen samt varit nere vid hundbadet och badat fötterna lite. Nu har Nettan varit duktigt och städat lite och sen blir det att springa upp och ner till tvätten. Ikväll käkar vi tacos, för det är vi värda + att det är jäkligt gott.
 
Yes nu ska jag inte sitta här längre, nu ska vi ut med hundarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback