Finns så många fler där ute

  
  
  
 
Denna helg har varit riktigt fartfylld måste jag få lov att säga, i fredags var jag ledig och då drog vi till Linköping med Jonny för att handla hans födelsedagspresenter. På kvällen sen drog vi ut med Jerry och Andreas för att spela minigolf, vilket var riktigt trevligt sen blev det pizza käk och film. I lördags jobbade jag 8 timmar och därefter drog jag, älsk, Charlie, Jenny och barnen ner till Varamon för att käkà kulglass. Mums! 
    
Igår (söndag) åkte vi till Norrköping för att shoppa lite och träffa andra regnbågsfamiljer,  det var riktigt mys. Vi åt korv och lekte i en lekpark. Sen va vi tvungna att åka hem lite före alla andra men det var kul att träffa lite fler regnbågsbarn om inte annat. Kul för Charlie sen när hon blir lite äldre och kan känna igen sig lite. Hoppas att vi träffar lite fler från Motala nästa gång bara. 
 
Yes annars har jag inte så mycket mer på hjärtat just nu, idag cyklade jag till jobbet och det var lite panikartat ett tag, cyklade vilse och kom nästan försent men va tusan, jag kom fram och det var väl huvudsaken. Känner att det känns så onödigt att ta bilen nu när det ändå är så fint väder och vardagsmotionen skadar väl inte den heller precis.  
 
Nej nu har jag verkligen inget mer att berätta för stunden. Så ha en kalasbra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback