att hitta tiden för den här bloggen

  
Jaha vad har jag hittat på sen jag sist skrev här kanske ni undrar. Eller så gör ni det inte..
Men jag har gjort allt det där vardagliga i livet, som att jobba och spendera tid med lilla familjen 
 
Idag är Nettan iväg och byter kamrem på bilen medan jag och Charlie är hemma och bara myser till största del. Vi har käkat både frukost och mellis samt varit ute på en promenad i det super fina vädret. Nu sover Charlie en liten stund och därefter ska det ätas lunch. Sen får vi hoppas att Nettan snart kommer hem, så vi får lite tid tillsammans allihop. För imorgon jobbar jag igen (såklart.)
 
Det känns bara som om tiden plötsligt flyger iväg och jag kan inte riktigt sätta ord på varför. Men 24 timmar är ingenting längre. Men här nedanför kommer ett gäng bilder på lite glimtar av vår vardag de 14 senaste dagarna. 
Kan inte annat än att skriva att jag ska bli bättre på det här med att blogga. Men det finns tyvärr inte alltid tid. 
 
Nu den kommande veckan ska jag försöka hinna med två inlämningsuppgifter i utbildningen samt jobba. 
Handla ett födelsedagspaket, lämna böcker på biblioteket och massa andra "måsten". Så jag skriver när jag får tio minuter över nån gång.. 
 
 
 
 
 
 
Hoppas alla där ute har det toppen i detta fina vårvädret ♡ saknar alla i min familj något enormt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback