50 års kryssning för pappa 💗

 
 
 
 






 Hade det kanon bra under kryssningen. Låter bilderna mest tala för sig själv.
jag älskar min underbara crazy familj. Haha!
 
Grattis ännu en gång (i förskott) Pappa.
Hipp Hipp Hurra 💗
 
 
 
Fredagen: Åkte bil till stockholm, det gick bra. Väntade i kön in till båten as länge. Sen installerade vi oss i hytten, blåste upp ballonger och gick för att äta mat. Va inte alls den buffen jag väntade mig. Sen gick vi till våran hytt och firade pappa. därefter drog vi ut och utforskade båten. slutade med att Charlie och vi hamnade i säng långt över sängdags. Därefter avslutade jag och Nettan fredagen med att spela kort.
 
Lördagen: Väckte dom i andra hytten + syster 1 timme för tidigt. Haha, maten var halv 8 svensk tid, vi kollade den finska tiden. Men sen fick vi tillslut i oss en brak-frukost! Mums. Och därefter gick väl alla lite halvsega till både taxfreen, utforskade båten ännu mera, åt lite lunchfika och därefter packade vi det sista och drog hemmåt.
 
Som sagt haft det jätte bra och jag gör absolut gärna om det, så länge vi åker en mer traditionell "barn" båtskryssning nästa gång. TACK för en helt underbar kryssning alla inblandade.
 
Puss o Hej.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback