När jag knappt kan andas är du mitt andetag

 
Tiden den bara går och går.. Känns som att jag aldrig riktigt hinner med den här stackars bloggen.
Har stor lust att göra om den också, så att det känns roligare att logga in och skriva. Men jag är inte så hajj på designer längre. Ingen ide ingen ork. Får se om jag ändrar om så småningom..
 
I helgen som kommer åker vi äntligen på kryssningen med min halva sida av familjen. Ska bli riktigt kul att få träffa allihop igen. Men samtidigt önskar jag att vi hade valt en mer barnvänlig båt, för det känns som Charlie inte kommer finna så mycket intressa av festande ungdomar/oldiesar. Men den resan får vi ta någon annan gång, och åka till mumindalen också ;) Skulle vara roligt.
 
Imorgon blir en hel dag själv. Nettan ska nämligen vara i skolan först halva delen av dagen och därefter jobba till 21.00 på kvällen. Så det blir Charlie, jag och hundarna som får hitta på lite bus efter att Charlie varit på dagis. Innan dess ska jag försöka hinna med en hel del grejer.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback