Ett nytt kapitel i våra liv

 
Känner verkligen ett sug på att börja blogga igen. Behöver någonstans där jag kan skriva av mig. Så nu kör vi!
 
Mycket har hänt i livet på två år, det var så länge sen jag skrev här sist. Vi har blivit en till familjemedlem rikare. Nämligen Kit som imorgon blir 2 månader gammal. Kan man ens säga att han blivit gammal? Nåja. Han har funnits här hos oss i 2 månader i alla fall. Och gett oss så mycket mer glädje i livet. Charlie har stolt blivit STORASYSTER och det är nog faktiskt det finaste som hänt i hennes fyraåriga liv, hitills. Hon är så stolt att det nästan lyser i ögonen på henne.
 
Jag är mammaledig och har väl i stort sett hur mycket dötid som helst om dagarna. Då jag knappast känner några kottar här i Motala, eller definitvit inte några som är hemma om dagarna. Så det är rätt trist måste jag få lov att tala om. Men det kan väl bara bli bättre, hoppas jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback