slitit som tusan idag, imorgon blir det mer

Just nu vilar jag efter en lång och hård dag,
imorgon blir det bara jobbigare kan jag lova.


(slänger in en gammal bild på mig från skolan)

Har städat hela lägenheten från golv till tak, lister och hyllor ja alla skrymslen man kan tänka sig hela dagen.
Började morgonen med att packa ner det sista från köket, Sen blev det att åka bil ner till stan och betala hyran på banken direkt.
Sen åkte vi till bovärden och fick nycklarna och sedan var det dags att börja städa.
Och gud vad jobbigt det var,
att man glömmer sånt så fort?

Haha
, nej jag bara vill att morgon dagen ska vara över just nu.
Så många trappor och så jävla många flyttkartonger, soffor, sängen stolar fotöljer.
Ja allt man kan tänka sig ryms i denna lägenheten. Hur ska vi orka med det här.

Elliey får ta det lungt hos Jerry medans vi flyttar dit allting, men jag antar att vi hämtar henne sen direkt när vi fått upp allting. Våran lilla söt tuss :)

Nej nu ska jag faktiskt se idol och sen sova, det väntar ju en stooor dag imorgon!
Hoppas ni alla där ute haft en bra dag!

Kommentarer
jonna säger:

jah skoja om att jag va tröt ! jag somnade i soffan efter 10 minuter kollat på Idol hahah ! ne nu är jag utvillad (i think)det är en stor dag i dag eller kanske också välldigt jobbig det ska bli skönt när allt är över !!

2009-09-19 | 08:56:06
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Det verkar som att flytten blev av som den skulle, härligt! :)



sv: Tack! Jag älskar de halsbanden. :)

2009-09-19 | 10:38:54
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Du borde absolut testa glassen! Dem har otroligt många smaker att välja mellan. :)

Mid dag igår var jättebra! Din då? :)

2009-09-19 | 10:41:50
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ElinArmour säger:

Men bebis gosedjur är bra för dom som har smådjur :P

Flodhästen är i perfekt size åt Wilma.

Okej, hon har lite svårt att få in flodhästens skalle i munnnen, men då tar hon svansen i munnen istället :P

2009-09-19 | 11:27:57
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback