Tillbaks till motala igen

Yes idag har jag kommit hem och äntligen fixat alla blogginlägg som har sett lite mysko ut dom sista dagarna. Suck för att min lilla bärbara plutt fått ta en och annan smäll, men jag hoppas den går att fixa till. Åkte hem riktigt tidigt imorse och fick med andra ord gå upp klockan 4 på morgonen. Tåget gick 5.40!

Riktigt skönt att vara hemma, eller ja både och. Jag har ju saknat lillemannen och älsk. Men däremot inte alla sysslor och jobbiga saker som det innebär när man bor i egen lägenhet ;)

                                  
                                                Ikväll blir det film och lite godis på det skulle jag tro.
                       

Kommentarer
MADDES säger:

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

2010-08-04 | 22:05:51
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback