roadtrip för hela slanten

                     
Igår var jag, pappa, Lotta och Otto i Kalmar och körde runt.
Vi gick på Ikea och i massa mobil-affärer där vi kollade in en ny mobil åt pappa. 
Även jag trånade lite efter den perfekta mobiltelefonen och fann en redigt snygg som nästan ser likadan ut som den jag har fast lite uppdaterad så att säga. Lätt att den ska bli min när min nuvarande går helt åt pipsvängen.
Vilket den nu redan börjar lida mot sitt slut då jag varken får alla sms jag ska plus att den har blivit väldigt hackig på senaste.

                 Sony Ericsson F305                  Sony Ericsson U100i Yari
              den nuvarande jag har            den nya snygga som jag vill ha

Idag ska jag följa med mamma vid halv 2 till Högsby och köpa hundmat och även gå lite på Karlssons. Och nu tror jag även att jag ska följa med in till Vimseby med pappa, Lotta och Otto.

Hoppas ni får en toppen dag, jag ska hålla humöret uppe nu.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Ibland är det verkligen härligt med en ny mobil. Jag har haft min jag har nu i snart tre år. Egentligen känner jag inte att jag behöver en ny men det är alltid roligt med en lite nyare. :)

2010-02-26 | 19:34:43
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Du har fullt upp ser jag:) Snygg mobil du hittat också;P



/E

2010-02-26 | 20:50:55
Bloggadress: http://ericaperzzon.se
Jeanette säger:

Jag skulle oxå behöva en ny mobil...



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-26 | 22:13:49
Bloggadress: http://gratistokig.blogg.se/
emelie säger:

sv: tack så mkt, är nöjd :)



jaaa jag vet, det är så sjukt störande när man kollat in nåt å det är slut.. Men det kan ju inte finnas där & vänta på mig i all evighet heller men men ;p

Okej låter härligt :) vad händer i helgen?



hoppas du haft en bra dag!

2010-02-27 | 02:56:00
Bloggadress: http://emelieidajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback