kanske en nybliven hundägare

             

Jag är hur glad som helst just nu, om allt blir som jag nu försöker planera. Ska i såfall ner till Malmö på fredag och hämta hem denna svart-vita hundvalp. Har haft några samtal med uppfödaren under dagen och jag ska bara fatta ett beslut. Har ju fått pengar nu i studentpresent och jag känner att det här är verkligen helt rätt. 

Han är en blandras mellan dvärgpinscher och chihuahua och är 8 veckor idag, han och hans syskon föddes den 12 april. Har haft ögonen på han ett bra tag nu och nu när jag också fått tillräckligt med pengar för att köpa lilla krabaten så känns det bara mer och mer rätt. Jag har verkligen fallit för honom och jag har kollat upp tågtider till och från Malmö och även valpkurser här i Motala.

Just nu är jag hemma hos pappa och tar det mest lugnt, jag har haft en otrolig tandvärk i tanden jag lagade förra måndagen i några dagar nu och har pratat med tanläkaren idag och ja ska avvakta och se, blir det värre skulle jag återkomma. Nej nu tänkte jag prata lite med både Lotta och pappa för att se vad dom tycker och hur dom tänker.
 
men för min del känns det 100% rätt

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Nej men åh, vad roligt för dig! Att skaffa hund är mångas drömmas, bland annat min. Jag är så glad för dig! :D



Fy, tandvärk är inte kul alltså. =/

2010-06-07 | 19:33:31
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback