studenten 3

Åkte ut till stugan och firades av mamma!

Men även nästan hela tjocka släkten, eller okej så många var vi inte men vi var många. Jag, ämli, henric, nettan, emma, ronny, carola, kim, evelin, anna, mamma, morfar, jonas, jonas föräldrar, annika, carina och hennes barn. Samt en massa vovvsingar. Det blev exotisk bricka som mat och även tårta och ostkaka som efterätt den här dagen. Vi satt ute i stugan och vi hade tipspromenad, sedan sov jag, älsk och ämli i husvagnen.

Nedan kommer massa bilder för dagen ;)
                         
           
           
             
            
             
             
              
             
             
             
           

Ja detta var min studen, och allt som hörde till. Jag har verkligen haft det super bra på alla möjliga sätt. Så tack alla som gjort dessa tre dagar till dom finaste och bästaste dagarna. Det här kommer jag aldrig glömma :)

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Ser riktigt smaskigt och trevligt ut!:)



Svar: I helgen har jag inte gjort så mycket men ida var jag och tittade på Eric Saade:)



/E

2010-06-06 | 20:45:25
Bloggadress: http://ericaperzzon.se
- Alexandra! säger:

Jösses, vilken matbord - grymt gott det ser ut! :O

2010-06-07 | 19:32:11
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback