Vi tar det som fredagsmys idag istället

Har precis varit på Östenssons och inhandlat lite godheter inför kvällen, tillsammans med älsk och Jonna. Vi hade tänkt börja helgen en dag tidigare. Fast tråkigt nog är det bara jag som är ledig imorgon.

Men lite sötsaker sitter inte fel trots att det ännu inte är helg. Köpte glassbåtar, lösgodis och fanta exotic som jag ska mumsa på framför en film ute på balkongen. Nettan och Jonna körde lite nyttigare och köpte bland annat melon och apelsiner.

Har testat på två nyheter inom chokladensvärld.
Marabou Polka och Daim summer dream.
 
Polka var redigt god faktiskt, smakade lite marianne men helt klart värd att ätas flera gånger. Daimen var god, den här smakade också mint. Däremot kändes päronsmaken väldigt väldigt lite. God men inte min topp fem favorit.

Nej nu ska vi ha film mys och därefter sova, dom andra tråkmånsarna ska ju upp tidigt imorgon ^^

                              
           


Kommentarer
Emelie's WickedTime säger:

sv: Ikväll tänkte jag måla lite och imorn så blir de nog utgång:) själv då?

2010-05-28 | 07:06:35
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/
Johanna The Dreamer säger:

(sv) Ja visst var det! Ja i dag ska jag gå på SATC filmen :) ska du se den? Sen har jag inget planerta än. Du då?



Kram



Så gott med godis och polkan är jätte god!

2010-05-28 | 15:02:59
Bloggadress: http://johannathedreamer.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Kul att du också gillar Marabou Polka! :D



I daimen kände jag ingen mint alls, fast du kanske lyckades få en smak av myntan som är i. :) Den smakar, som du säger, inte så mycket av päronet men man känner att det är något annat i än bara en vanlig Daim.



GODSAKER! Hoppas ni hade en bra kväll!

2010-05-29 | 11:36:11
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback