jag kunde inte slitit ut det bättre än du


Torsdagsgrubbel och fredagslängtan idag har det både varit en positiv och negativ dag. 
Hela förmiddagen har varit hur underbar som helst, först gjorde jag färdigt min fina smyckeshand.
Sedan kom Bob Hansson och föreläste på skolan och han var helt fantastisk. Helt perfekt.

Därefter blev dagen bara segare och segare, när jag slutligen slutade ca. 17.00 var mitt humör inte på topp.
Men efter lite mat så kändes allt mycket bättre. Trots att mitt humör går mycket upp och ner just nu är jag faktiskt rätt så lycklig. samtidigt.

Jag har världens finaste myshund och snart kommer det tassa omkring en till söting här hemma.
Kan man bli lyckligare?

Skriver inget intressant längre, eller inget utav läsarvärde förutom för mina närmaste.
jag ska även försöka utveckla mig, inom mitt skriveri.
Så om ni tycker det är obegripligt, osammanhängande eller helt enkelt bara flumm.
Ja då har jag nog börjar lyckas..

meningslöstinlägg 340.
Ska ut på en promenad med lilleman nu och samtidigt möta upp Nettan, hon ska sova här i natt.
så jag säger godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback