chokladtomtar,gråt,promenader i snö och soffläge

skrev något som jag sedan raderade..
har inga ord att lägga till i hur jag har det eller känner mig just nu.
att gå o lägga sig är nog bara ett bra alternativ.
måste väl först bara lägga på sänglakan osv i Henrics sovrum så jag slipper sova på soffan inatt.

***
Är inte på helt ok humör men jag har världens finaste myshund.
Som förövrigt är helt slut efter två relativt långpromenader fram och tillbaks till mammas lägenhet.
Såg en fin julfilm som gick på tvn då, men fick aldrig reda på vad den hette.

jaja, nu ska jag väl fixa lite i rummet..
ha det kul i jul.

ser fram emot ullared,så tiden får gääääärna gå fort.
men den lär nog vara precis lika dryg som idag.

**
tiden alltså.
slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback