första skoldagen på vecka tre

Imorse blev det en liten stressad morgon, då jag smart som jag var stängde av ljudet när jag vaknade.
Och somnade sedan om och hörde alltså inte alarmet den andra tredje och femte rigningen. Men som tur var vaknade jag i skaplig tid för att inte känna mig helt misslyckad som människa.

Jag hann alltså med alla morgonrutiner som är absolut viktiga för att jag ska orka ta mig igenom en hel skoldag. Men utan några vilopauser förövrigt, vilket har nu såhär på eftermiddagskvisten resulterat i huvudvärk. Men det hoppas jag går över så fort jag fått lite mat i magen.

Nu sitter jag i skolan och har precis slutat alla lektioner och känner bara, shit jävligt tung vecka. MEN det ska jag klara av. Jag måste väl. Jag inväntar bussen som ska ta mig till stan och där ska jag möta upp Nettan för att kanske äta något gott och sedan bege oss iväg till Ica Maxi området för att inhandla en ny sele till John-John och även lite mat till kylskåpet.

Ja annars har jag inte så mycket att säga, förutom att ikväll ska jag ta det jävligt lungt.
Andas och bara ta det riktigt lungt.
Nej nu måste jag snart bege mig ut i denna ishalka.
Ha en fin Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback