det var en gång

Har varit jätte dålig på att blogga på sistone, mår kanske inte på topp.
Men jag försöker ta mig upp.
be happy, dont worry?!..

Just nu är jag hemma i Motala.
Kom hem igår, idag har jag städat som en tok
efter mina gäster som lånade lägenheten.

Blev en lite längre vistelse nere i småland, längre än vad jag förväntat mig.
Men jag har haft det bra, trevligt sällskap i mellanåt och god mat i mängder!
Har inte världskul när alla jobbar eller är på annat håll, fast det är inte roligare än att sitta själv i en boring lägenheten.
Men snart ska jag väl tillbaks till hultsfred, då jag fått sommarjobb (95procentsäkerpådet.)
som känns helt jävla underbart, pengar är mer än lycka!
Haha, för att kunna överleva såklart.

Ja annars rullar väl livet på, jag och min bebis john-john spenderar mycket tid med Nettan här uppe och jonna.
Vi kollar på filmer och serier.. jag har firat midsommar tillsammans med deras familj idag.
Det blev kubbspelande, midsommar-mat och jordgubbar.

Mitt liv är inte så märkvärdigt just förtillfället, allt står rätt vindstilla
och jag vet inte om det är tid för att vara glad eller gråta.
Jag vill så mycket mer än det här.. det här är inte jag. inte någonstans faktiskt!

nej men nu ska jag i alla fall försöka skärpa mig på bloggfronten.
sålänge det finns bilder är det roligt att skriva av sig.


världs-snygg bild på oss tre. gammal som gatan, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback