hon känner inte igen mig, åren har nog slitit hårdare på mig.

Fy fan, bästa saken jag gjort på länge var att skaffa spotify premium ingen reklam alls, bättre ljudkvalite och spotify i mobilen, jag kan nu lyssna utan internetuppkoppling överallt och ingenstans. ASKALAS!

Nu ska jag när som helst gå bort till Ida och se Big Brother, och äntligen ska john-john få träffa sin bästis Bamse som han inte gjort på år och dagar. Även lilla Stellie-bellie och Tindra såklart!

Big brother är extra spännande ikväll då tydligen alla i huset är nominerade. Då får vi se vem som håller sig kvar och inte. Min favorit är Simon och kommer nog alltid vara, fast jag gillar Gurkan och Christian också, men den jag ser som en värdig vinnare än så länge är Simon helt klart.

Ne nu ska jag bara ta på mig lite varmare kläder sedan är det nog dags att bege sig hem till Ida!
Ha en kanon bra söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback