Do not play around, eventually you will get stuck for someone who already know your game.


Jaha då ska man bara äta mat och duscha sen är man redo för en myskväll.
Kolla in mina snygga handdukar jag inhandlade i fredags btw, absolut min stil utan tvekan ♥
Ska också invänta en person som ska köpa lite småsaker, så då blir jag några kronor rikare.

Annars har jag gjort allt som var behövligt här hemma idag, städat, tagit upp julpynt, slagit in lite fler julklappar och bara drygat på hemmaplan.  Borde flytta, antingen tillbaks till Ekön eller härifrån Motow.
För flyttar jag till Ekön så har jag närmare till skolan så ja kan cykla dit varje dag eller gå. O så har jag ju nära bråstorp o slipper vara beroende av andra människor. Plus att jag bor nära en mycket speciell person då.
O dom andra får väl ta sig till mig när det passar dom helt enkelt.
Känner att jag inte riktigt passar in här i Östergötland. Men snart är det bara ett halvår kvar tills jag slutar.
Och halva den tiden är jag faktiskt inte ens här utan hemma i min hemstad Hultsfred och praktiserar.

Ska bli skönt att få komma hem, få komma hem till the familja.
Och om allt blir som planerat är det bara 19 dagar kvar tills jag åker..
Kommer såklart sakna vissa människor härifrån eller ja egentligen kanske bara 2-3 personer men endå.


nu hoppar jag i badkaret.
puss

do you love me? in that case, prove it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback