idag händer allt, eller mycket.

Idag är jag less på att bo i min lägenhet, eller egentligen är jag less på bovärden.
Då praktiskt taget allt rasar sönder och samman här.

Så idag har jag börjat dagen med att göra ungefär tusen felanmälningar. Kul för min bovärd att läsa igenom mitt gnäll. Men åh andra sidan det är hans jobb att göra så att min lägenhet blir bebolig (heter det ens så?).
Jag betalar både hyra och allt annat för att jag ska kunna bo här och trivas. Så enkelt är det med det.

Nu ska jag återgå till att städa lägenheten som jag sagt att jag ska göra nästan hela veckan, men har varken blivit av eller haft orken att göra det. Men nu ska jag försöka så gott det går.

Fredag idag och snart är lovet slut, generellt är det väl sista dagen på lovet idag. Men det är en helg innan måndag också. Vilket jag är riktigt glad över.


lägenheten när jag o nettan precis flyttat in, då va den fin ;)

Kram till alla underbara som läser där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback