ramlar gatan fram


Är tillbaks i skolan igen,
kul kul. Hade yoga nu på morgonen vilket var underbart skönt för kropp och själen.
Nu sitter jag i vårat klassrum och vill helst bara att tiden ska gå relativt fort så jag kan åka hem och göra allt som bör göras på hemmafronten.

Eller ja egentligen vill jag bara hem så jag kan gå ut på en långpromenad med John-john och Nomy,
Eftersom john-john är hemma hos Nettan idag då det skulle vara massa gubbar inne i min lägenhet. Och jag tror inte varken dom eller John-john hade känt sig bekväma att vara i varandras närhet. Framför allt inte när jag är i skolan.

Häromdagen så provsmakade jag den nya marabou Loop chokladen. Tyckte den var riktigt god faktiskt.
Fast åh andra sidan inget slår kinderäggschoklad. Haha!

Nej nu börjar lektionen så ska gå nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback