där ligger dina drömmar, som öppna brev. fånga dagen och ta vara på det lilla


Fick massa spännande saker i posten idag, har jag sagt hur lycklig jag är här hemma?!
Älskar att få posten. Man vet aldrig vad som dimper ner i brevlådan. och jag blir lika glad varje gång jag öppnar nått :)

Ne just nu ser lägenheten ut som jag vet inte vad. Ett bombnedslag.
Men på mindre än 4 timmar ska jag försöka lösa det och hunnit städa tills syster kommer på söndag/måndag.
Så det är bäst att jag skyndar mig.

Ikväll/eftermiddag åker jag och älsk samt våra doggies ner till Hultsfred igen.
Ska bli trevligt att gå på marknaden och eventuellt kanske åka någon karusell om det finns någon rolig.
Bara softa och ta det lungt helt enkelt. Åh fira Otto såklart det får man inte glömma bort.

På måndag morgon kör jag till Linköping och det blir en heldag där. Ska nämligen köra halkan då. Kommer bli spännande, men samtidigt sjukt läskigt när vi ska åka dit på motorväg och vi ungdommar ska köra. Men kan va lite lättad att det ska med två till så vi kommer ju få turas om. Så jag är inte helt alone i alla fall.

Puss till allt idag.
För idag är jag på topp humör, så länge jag hinner med allt som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback