lyckan sitter inuti, lyckan för sånna som oss.

Skrev en hel novell här nyss, tog bort allt.
Känner mig glad, känner mig lite missnöjd.
Men mår bra, förutom min magont från hell. Det regnar ute och är iskallt inne.
Ingen bra kombo!
 
Lyssnar på håkan och känner mig lugn. Allt ordnar sig, allt blir bra!
Snart är klockan 4 och då ska jag gå iväg till Nettan, laga mat och sånt.
Ikväll blir det godis för att lugna ner mig lite och fira att det är HELG!
 
xfactor och serietittande står också med på listan.
Har gjort läxor, fastnade inne på svtplay och har hälften kvar. Nåja det ska inte vara inlämnat än på ett tag.
På't igen på Måndag istället.
 
För nu fan tar jag helg.
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback