släpp allt som har med stress att göra

 
 
Jaha överallt skrivs det "här har vi snö". Men ser ni bilden ovanför? (tagen nyss!) Tog även en snygg bild på john-john  när han kör lite yoga övningar ;) eller bara sträcker på sig. Sötnöten!
Ja tillbaks till Somriga bilden på lägenheten o gräset.
Det är ett bevis på att i Motala är det då fan ingen snö så långt ögat kan nå, plusgrader är det också.
 
Hur kommer det sig att alla som inte vill ha snön får den först, men de som faktiskt sitter och väntar inte får den.
Igår åt vi på mcdonalds och då vet ni?. DÅ SNÖADE DET och till o med fastnade lite grann. Men eftersom vi har plusgrader här smälte allt på två sekunder.
 
Jaja, idag förutom soligt väder och inte ett moln på himlen så blåser det som jag vet inte vad.
Min fönster darrar så blåsigt är det ute.
Har gjort läxor hela morgonen, har 1 kvar men vet inte hur jag ska lösa den då internet sidan jag behöver för att göra uppgiften inte fungerar för tillfället. >< typiskt!
 
Nu ska jag istället ta tag lite i min stökiga lägenhet och därefter duscha!
Men först blir det nog en promenad med john-john. Klockan har visst tickat på lite ;)
 
HA DET BÄST, ÄT INGEN FLODHÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback