Do you know what makes me happy?

 
Skulle börja städa ordning och organisera inne i förrådet som alla andra gånger. Slutar med att jag hittar bärbara dvdn och glor på festival i sängen med myskillen och bästa filmen ever ♥ Haha åh vad jag älskar filmerna i mitt dvdställ. Måste inom kort köpa mig en dvd, eller hey? varför inte önska mig en i julklapp. (skriv upp på önskelistan!)
 
Nej nu ska jag fortsätta glo på mysfilm en stund innan jag behöver göra mig iordning för att sedan promenera med John-john. Kommer under dagen försöka städa och rensa samt göra mina läxor. Denna fredag kommer mest bestå av slit och tråkgöra. Imorgon är det fredagsmys på hög nivå istället. Godisinköp och handling står på schemat och serietittande :) Jonna: det är 29,90kr/kg godis på willys! superbilligt o gott.

Längtar tills morgondagen. Men kommer göra det bästa av dagen också, eftersom jag kommer göra klart läxor och förhoppningsvis fixa lite ordning och reda inne i stökrummet.

Kommentarer
Jonna säger:

Åh vi köper lite och hittar på något vi 3 någon gång nu under helgen! Säg till när ni kan/vill? ♥

Och Tack för kommentaren behöver verkligen motivation ibland, Skulle va kul om du ville hjälpa mig med en ny header till bloggen.. Känner för lite nytt, om du vill/kan och hinner förstås! haha, Kram ha det bra! :)

2012-09-28 | 15:03:23
Bloggadress: http://jonnagronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback