lägg din hand i min, lägg din hand i min

 
Första gången jag använde mig utav mina kaviar nagellack. Gick väl sisådär, var lite svårt att hålla reda på alla kulorna som rullade överallt. Men bättre lycka nästa gång :')
 
I den här veckan händer det faktiskt en hel del roligheter som jag har att se fram emot.
På onsdag ska vi troligtvis fira Dani som fyller år, på torsdag blir det att packa lite och sedan åka till Hultsfred.
Fredagen kommer spenderas en stund med sis och därefter blir det skola hela helgen. Nettan och Jonna kommer också att följa med och håller mig sällskap hos mamma.
Vi ska även försöka hinna med att träffa Pappa, Lotta och Otto någon gång då jag inte tillbringar tiden i skolan.
Och innan detta sker ska läxorna för den här veckan vara klara.
 
Åh även för att inte glömma det släpper Håkan sitt nya album på onsdag också ♥
Så nu kör vi på en rolig och händelserik vecka.
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback