Världens bästaste lillasyster, det har jag!

Snacka om glad överaskning jag fick idag av finaste syster, en håkan biljett!
GÖTEBORG VI SES I SOMMAR ♥
Har jag världens bästaste syster eller? KLART SOM FAN ATT JAG HAR!
 
Det här kan jag leva länge på och just nu kan inget stoppa min lycka.
Wohooooo! Lyssnar på håkan just nu i skrivande stund och bara längtar mig bort.
 
Är hemma i min lägenhet i min stad för att jag skulle betala räkningar och fixa lite med läxorna.
Men kom på att jag inte får in några pengar på kontot för ens imorgon. Bra skit! not.
 
Nej nu blir det lite plugg och sedan gå över till Nettan för att laga mat och äta food.
Puss hej!
 
Tack än en gång, finaste syster ♥
 
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Som jag sagt du är helt klart värd det!
Du är världens bästa syster och har ställt upp och funnits där för mig, så du förtjänar lite extra fina paketer! <3 Systrar forever.<3

2013-01-25 | 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback