Du säger att du minns och att det känns som igår Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

      
  
Har haft fullt upp de senaste dagarna jobb för det första, men igår torsdag så kom även mamma, bror och hans flickvän upp hit och hälsade på oss och Charlie förstås. Hon fick en massa kläder, leksaker och annat behövligt. Så tusen tack för allt  ♥ uppe bland bilderna är bland annat alla gosedjuren hon fick under dagen.
 
För efter att min kära mamma, bror och Emma åkte så kom nästa gäster hit. Det var Jenny, Andreas och Dani och såklart fick även Charlie ett paket då (nallebjörnen som är en vetevärmare.) Sedan var det bara till att sova för att åka iväg och jobba idag igen. 
 
Fredagen har varit lite jobbig, men jag hade hoppats på en bra dag. Det hela började med att jag fick jobba över för nästa person aldrig kom och bytte av mig. och med det blev ju även maten hemma kall. Så när jag väl kom hem en timme försent så hann vi knappt med allt som skulle göras. Bland annat STÄDA! 
Så imorgon får vi skura golven och rengöra toaletterna. Annars hann vi nog det mesta som tur var. 
Men det känns en då jävligt skönt att få vara ledig några dagar. Det behövs kan jag lova er.
Så jag ska försöka njuta.
 
Imorgon lördag hoppas jag på en jävligt bra dag. 
Vi får se vad som händer, har mycket smågrejer att göra under heglen. Men exakt när dem sakerna sker är lite oplanerat än så länge.. 
 
Kommer nog fler inlägg nu under helgen. 
Men annars jobbar jag ju nästan 24/7 och det är då däför jag sällan skriver. Så efter jobbet är färdigt så blir det nog fler inlägg igen. Och mycket mer bilder med systemkameran! är dålig med att ta kort med den nuförtiden. 
 
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback