cold body warm heart ♥

 
 
 
Solig och härlig dag idag och jag har redan hunnit vika tvätt, promenerat hundarna och duschat.
Nu ska jag spendera lite tid med min bok (Makarenkos kollektivuppfostran och nutida gruppedagogik) och därefter blir det en liten lätt lunch. Sen ska vi åka till Willys för att handla lite fika och därefter åka till Jesper, hälsa på honom en stund i hans lägenhet och såklart fika samtidigt. Snacka lite skit och äta gott helt enkelt.
 
På vägen hem ska vi förbi Bråstorp igen för att kasta lite boll med hundarna och senare i eftermiddag ska vi åka iväg till Linköping och kolla på bio. Filmen ovanför blir det Warm Bodies. Den ska ses tillsammans med älsk, Jerry, Jonna och Andreas. Ska bli super trevligt, har sett fram emot att se filmen länge nu.
 
Nej nu ska jag inte sitta här längre.
Hoppas alla där ute får en fin 1 Maj!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback