HELL FUCKING YEAH!

 
 
(bild på mitt fäääääärdiga fördjupningsarbete.)
 
- Äntligen färdig med mitt fördjupningsarbete på 19 sidor!!!!!
Sen vet jag ju att jag garanterat kommer ha tusen kompletteringar att göra när det väl skickas tillbaks från läraren. Men jag är en då nöjd över min insats på ett x-antal timmar. Och som jag mådde piss igår, idag är jag glad lättad och lycklig och bara längtar efter morgondagen. För då drar vi till Ullared, Ullared- Ullared- Ullared!
 
Nu har jag precis nyss kommit hem från utvecklingssamtalet med jobbet vilket var ganska så givande faktiskt och trevligt att träffa våran "chefen". Hade också fått väldigt bra omdöme utav övrig personal + anställda, så det tackar och bugar jag för. Känns kul att man är uppskattad och att andra tycker om än. 
 
  
Fick lite reklam såsom reflexer och nyckelband. Reflexerna var söta i alla fall ^^,
 
Nu ska vi snart iväg till Linköping för att hämta hem bilen vi ska låna till Ullaredsresan, behöver ju en större bil än den lilla pluttiga, eftersom vi ska ha med oss en hel del. Sen ska vi packa ihop det sista och även fixa iordning frukost och lite annat smått och gott inför resan. Vovvarna ska sova hos Jerry så även deras resväska ska packas med lite stuff. Kommer nog bli en händelserik kväll helt enkelt.
 
Jonna kommer också för att sova över ikväll, eftersom vi tänkt åka ganska så tidigt imorgon bitti. 
Ska bli en spännande upplevelse att bo där i en liten stuga (har nämligen aldrig gjort det tidigare.) Så det blir nog skojj och mysigt. Kommer hem på fredags kvällen igen och då kommer kanske lite bilder upp från hela vistelsen här också!
 
Men tills dess, ha det bäst och gå på fest, ät ej flodhäst ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback