har fastnat för något nytt

 
 
Måndag idag och i eftermiddag blir det ännu en dag med provjobb. Känns himla roligt!
Men ska även bli himla skönt att äntligen efter den här dagen få ägna mig helhjärtat åt familj och plugget. 
För som det ser ut just nu är jag ledig resten av veckan, fram till fredag. Då jag ska tillbaks till skolan igen. 
 
Idag är jag morgonpigg som tusan, vaknade innan 7 och har legat i sängen en stund och bara vaknat till. Men nu sitter jag vid datorn och ska göra lite läxor innan jag ska iväg på jobb. 
Älsk hade varit grymt söt som städat hela förmiddagen igår  stort tack till det. 
Så nu kan vi verkligen ägna hela veckan åt bara oss och plugg, ska dock tvätta imorgonbitti. Men efter det. Inga som helst "måsten" på hela veckan. Så underbar känsla.
 
Ätit massa tacos på sistone, tror vi är uppe i 3 dagar bara förra veckan. Haha, men gott är det i alla fall!
Funderar även lite på halloweenklädsel till lille Charlie. tips? klart hon måste vara utklädd, eller..
btw hur lik är hon inte bebisen i Familjen Addams på bilden längst ner? hah!
 
Nej nu börjar alla runt omkring vakna, så nu blir det väl promenad med hundarna, frukost och sen återgå till läxorna igen. Ikväll ska jag nämligen ha en gruppchatt med mina gruppkompisar.
 
Tiden går så otroligt fort att jag nästan inte hinner med. Snart redan 1 november och snart sitter vi i bilen påväg mot Ullared och innan vi hinner blinka så är det julafton med massa mat och presenter.. Hjälp va fort det går.
 
Ha en bra dag! 
lev i nuet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback