en liten bebis-björn ♥

 
 
Tiden går i rusande fart som alltid när jag ska jobba såklart!
Så om mindre än en timme ska jag åka iväg, men som tur är kommer jag hem igen till ikväll.
Imorgon blir det att packa allt inför helgen och även då jobba en stund på eftermiddagen. 
Känns tungt att åka iväg och jobba idag och imorgon med tanke på att jag även hela helgen kommer att vara borta. Men men, som tur är jag ledig några dagar i nästa vecka. 
 
Testade lite vinter och höstkläder på Charlie idag och hennes björnoverall passar nästan perfekt just nu. 
Så himla gulligt ♥ Passade även på att rensa ut lite kläder som hon inte längre kan ha. 
 
Längtar massor till nästa vecka för då har jag älsk och jonna planerat in en roadtrip till vårat nya favorit ställe, nämligen Norrköping! Hoppas att helgen kommer gå fort och att bilen inte strular när jag ska åka till och från skolan själv. (håller tummarna.) 
Har även igår kväll bokat en stuga i Ullared så den 28-29 November är det jag ämli, mamma, älsk, jonna och charlie som åker och shoppar loss! 
 
LÄNGTAR MASSOR! 
men just nu får vi ta och leva lite i nuet. 
Äta och sen jobba.  saknar er här hemma massor ♥

Kommentarer
Ämlii säger:

Världens sötaste lille björn!! ^^
SNART SES VI<33

2013-09-25 | 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback