man måste genom drömmar

 
 
Sportlovsveckan bara susade förbi och nu börjar även den här veckan närma sig sitt slut. Känns som jag har jobbat nästan hela tiden, men vi har hunnit med att bada i simhallen här i Motala och igår åkte vi till Lundbybadet med allihopa igen (kusinerna Dani och Sultan, mostrarna Jenny och Jonna och morbror Jonny.) Lite roligare för de äldre barnen på Lundby, men roligare för Charlie här i motalas simhall. Hon trivs som fisken i vattnet när vi badar, det är spännande och roligt att stå upp och leka med alla grejer som finns i vattnet.
 
Hon har även börjat gå som tusan i just gåstolen, och vill gärna upp och gå även utan den men det är inte lika enkelt utan stöd riktigt än. Men snart så har vi nog en gående/krypande liten Charlie här som ska va överallt och ingenstans. 
 
Imorgon-kväll åker även Jonny och Joey hem för den här gången, det har varit riktigt kul den tiden jag varit hemma i alla fall. Kommer att bli tomt och tyst i lägenheten nu efter imorgon - det är en sak som är säker. 
 
Något positivt är att jag är ledig hela helgen, så det ska bli riktigt skönt!
Har inte så mycket mer på hjärtat just nu. Vi tvättar och i eftermiddag blir det jobb igen för min del. 
Den 7 Mars börjar min nya anställning och jag säger hej då till min gamla anställning. Känns både roligt och lite sorgligt på samma gång. Men det kommer nog att bli bra, jag hoppas det kommer bli toppen!
 
Saknar lillasyster grymt jävla mycket 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback